thumbnail

İçerik Pazarlama Sürecinde İkinci ve Üçüncü Aşama Nedir?


İçerik Pazarlamasında İkinci Aşama Olan Değerlendirme (MOFU)

Bu bölümdeki amaç problem çözme öneriyle çektiğiniz kitleye yine ücretsiz bir içerik sunarak kişilerin epostalarını yada diğer bilgilerini kendi istekleri doğrultusunda vermelerini sağlamaktır.

Kişi bilgilerini verirken kendilerine daha değerli bilgilerin geleceğinin farkındadırlar. Burada değerli bir bilgi verirken zaman olayını da unutmamak gerekiyor. 

Vereceğiniz içerik daha az zaman almalı. Unutmamak gerekir ki bu süreç bir değerlendirme süreci ve bu süreci iyi bir içerikle yürütmeniz gerekmektedir.  Bu bölümde sizlere ulaşan kişilere Eğitim Kaynakları ve Yine Diğer bazı kaynaklar verilebilir. 

Eğitim Kaynakları içerisinde; Satış üzerine materyaller, White Paper ve webinar eğitimleri gibi içerikler sunulabilir. Bu içeriklerle ilgili ilerleyen zamanlarda paylaşımlar da yapacağım. 

Diğer Kullanışlı Kaynaklardan bazılarınıda şu şekilde ifade edebilirim: Yazılımlar, İndirimler, Kuponlar, Hazır Şablonlar ve Anketler gibi bazı kullanışlı araçlar. 

Yine bu süreçte de en önemli noktanın gerçek ve doğru bilgiden geçtiğini unutmayalım. Kişi söz verilen şeyi görmek yada almak ister. Gelen kişiyi kaybetmemek için bu tür noktalara dikkat etmek gerekiyor. 

Burada Başarılı Olduğunu Düşündüğüm Bir Landing Page’i Paylaşıyorum Sizinle. 



İçerik Pazarlama’da son evre değerlendirme aşamasıdır. Değerlendirme aşamasını geçerek ürünününüze daha da yaklaşmış olan tüketiciye yine bir içerik ulaştırma durumundasınız. Üreteceğiniz bu içerikler ise ürünün satışını sağlayacak son nokta. Bu aşamda demo müşteri hikayeleri ve karşılaştırmalı örnekler kullanılabilir.

Demo; tüketicinin önüne sürülen bir iki fotoğraf yada grafikten öte giderek ürünün kullanımını görmesine yardımcı olur. Bu yöntem ürünün satılmasında en önemli paya sahip olan seçenektir.

Demo’nun yanında müşteri hikayeleri de, ürünle ilgili düşünce ve deneyimleri paylaşılmasını sağlar.

Diğer bir yöntem ise; karşılaştırmalar. Bu karşılaştımalar aynı değerdeki ürünlerin yada yine farklı markadaki ürünlerin karşılaştırtılması şeklinde olabilir.

Webinar: Değerlendirme aşamasında kullandığımız gibi bu son aşamada da kullanılabilir ve müşterinin ürünü alması için tüm sebepler söylenerek kişi almaya teşvik edilir. 

Kısa Süreli Dersler: Burada sunduğunuz ürünün içeriğine bağlı olarak kısa bir ders oluşturulur. Hedef kitlenizin ilgilini çekecek olan bu konuyla birlikte ürününüzle alakalı ve sunduğu çözümleri de açık bir şekilde anlatılır ve ürünü alması tavsiye edilir. 

Bu yazımı okuduğunuz için Teşekkürler! Soru ve önerilerinizi bana eposta adresimden ulaştırabilirsiniz.
zcebi@hotmail.com

Related Posts :

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bu Blogda Ara

Blog Archive